Pages

Facebook Page

Saturday, March 16, 2013

TOPSHOP TOPMAN SS13 Pool Party! @ Luna Bar

Hello lovelies!! My old laptop has been sick recently and he's just got back from the repair shop and now he's good as new! :D The Best Part? I'M GONNA BUY MAC BOOK PRO VERY SOON ARRRRRRR EXCITEDDD!! ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ I feel blessed now. 

Anyways, last Saturday I attended UK's high street fashion event which is my favourite brand clothing; TOPSHOP & TOPMAN POOL PARTYYYY!! It has been a blast and I could tell you that this is my best Topshop event that I ever attended! :D
Thank you Topshop for the invites! ♥ ♥ ♥ 

Inflatable whale with colourful balloons! :D

 I brought along my elder cousins since they loveeeee Topshop like I do ♥ ♥ ♥
 Before the event started, I met up Zarina & Asnan ( the lovely couple) :D
 Took tons of pictures on photobooth, thanks to Fotobox

Idk why I did that sad face lol. 

Took tons of picture with my classmate and also my partner in crime especially on
attending Topshop events, Zarina!  :D



Credits to Topman Facebook

Emcee for this event, Megan Tan &  Josiah Mizukami
The party started with a little game and as for the game, I wasn't keen to join until my cousins keep pointing at me and ended up one of the Topshop crew pulled me up on stage lol.
I didn't much realized that I was playing the game with Will Quah and Hansen Lee and another girl (She's a fashion director) was on the stage loll. O.O
But I do had fun during the game eventho I didn't win but everyone of us got a bag from J.W.Anderson and with another RM50 voucher! :D yay!


 Yummy food!!
 Omg I'm hungry while blogging!! lol

 Cake pops! Damn nice, esp the brownie inside! :3 
 Enjoying my Somersby Apple Cider! I've finally found my favourite alcohol! :D

During the event, I went up 2nd floor which is their their pop-up store to shop since I got total of RM100 voucher! :D Best part is that you could have fun partying while shopping at the same time and same place! 
Here's are some spring and summer collection for 2013!!

 Denim Jacket is the love ♥ ♥ ♥

Night is getting dark, but the party has just begun! While I was in the event, I met Sheirly Wong - nice to meet you! :D

DJ Darren Ashley and DJ Arabyrd is in the house!!


You must been wondering if there's a catwalk runway show? Well, there's no catwalk but they put up a video on Topshop latest collection for Spring and Summer 2013 runway show, all the way from UK! 
Credits from Topman Facebook

As usual, I will always showed you what I gotten from an event, plus a mini haul that I brought with using the vouchers! :D
I got a big towel that written TOPSHOP TOPMAN; I think I will use it every single day! LOL! 
As for the mini haul, I brought a sheer purple tank top and a pair of round sunglasses! 
Can't get enough with round sunnies! ♥ ♥ ♥

Even I can't stop selca-ing!!! ♥ ♥ ♥

TIME FOR OOTD!
 Headscarf: Coach
Knitted cardigan: Topshop
Bag: Primark
Shorts: China
Tank top: Forever 21
Wedges: China

That's all for today! I'm packing my luggage right now because I'm going on a weekend holiday trip with my besties tomorrow! ♥ ♥ ♥ 

Cheerios!!

8 comments:

  1. i love pool parties! nice outfit x

    ReplyDelete
  2. looks like you had a ton of fun! surprise jelly! >____<

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha i do have fun during the party! :)

      Delete
  3. oh this is so much fun...what a great pool party. Thanks for sharing it in the GIG LINK box. You can also add some text when you post the link.

    have a fabulous day bella. Nice to meet you!

    xxx
    mari
    www.ilovegreeninspiration.com

    ReplyDelete
  4. Reallu like your headpiece! I think anything with a fun print and keeps the hair back is a must-have for this upcoming hot season!

    ReplyDelete

THANK YOU FOR YOUR COMMENT

Spread the love.